9. nov. 2014

#HFLIFE

Hvad jeg elsker ved HF:
Store toiletter hvor der er plads til to, vigtigt for piger ved I nok// Merit fra matematik = frokost i byen// Fejringen af min fødselsdag med frokost i byen, takket være friblok// Hangover på en fredag med kun to moduler// Aflyste timer så jeg kan putte liiiidt længere med bette mand i sengen// Folk der er dummere end mig, styrker virkelig selvtilliden// En stressfri hverdag

Lidt lyspunkter fra de sidste 3 måneder på vores start på HF. Sille og jeg er startet på HF, jeg er blevet rigtig glad for det. Der har været meget tilvænning i starten, både med en ny klasse, lange dage fra 8-15.30 hver dag, afl og lektier. Personligt har det at flytte til HF gjordt meget for mig mentalt og psykisk. Presset på mine skuldre som jeg følte før er væk, og jeg føler jeg kan tillade mig at slappe af og nyde hver en dag. At dagene så kan nydes med sin bedste veninde er kun win win. En lille status herfra. Lang tid siden, måske I alle har forladt bloggen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar